محافظت از فایل‌های درون Flash Memory ها با نرم افزار WinMend Fol

امروزه یکی از محصولاتی الکترونیکی که در دست مردم به وفور یافت می شود، Flash Memory ها یا همان Cool Disk ها هستند. این محصولات با توجه به اندازه کوچک، قیمت مناسب و حجمی بالای اطلاعاتی که در خود جای می دهند، محبوبیت فراوانی یافته اند. اکنون فلش مموری ها جای دیسک های سخت مثل CD ها و DVD ها را گرفته اند؛ زیر علاوه بر امکان ذخیره اطلاعات بیشتر و همچنین امکان ویرایش، کوچک تر هستند و کمتر از دیسک های سخت آسیب پذیرند.

مطمئنا در هر محصول الکترونیکی که به فایل و اطلاعات مرتبط شود بحث امنیت جای خود را باز خواهد کرد. مطمئنا امنیت در مورد فایل های درون این حافظه ها می تواند بسیار مهم باشد. شاید بسیاری از افراد درون Flash Memory خود اسناد، مدارک، تصاویر و یا اطلاعاتی داشته باشند که شخصی و محرمانه اند و یا آن شخص به هر دلیل دیگر نمی خواهد کس دیگری به ان ها دسترسی داشته باشد. در اینجا می توانید با استفاده از یک نرم افزار کوچک و رایگان تمامی مشکلات خود در بحث امنیت حافظه هایتان حل کنید و خیالتان از بابت اطلاعاتتان راحت باشد.



WinMend Folder Hidden یک نرم افزار کوچک و مفید است و همانطور که از اسمش پیداست یک از نرم افزارهای رایگان شرکت WinMend می باشد که اکثر افراد آن را با ابزار معروفش یعنی Data Recovery می شناسند. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی و بدون هیچ مهارتی فایل ها و فولدرهای مورد نیاز خود را مخفی کنید. این برنامه می توانید با سرعت بسیار بالا فایل ها و پوشه های شما را مخفی و یا نمایان کند. همچنین یکی دیگر از امکانات و قابلیت های این نرم افزار پشتیبانی از زبان های مختلف است. خود نرم افزار دارای ۱۲ زبان به طور پیشفرض می باشد. 


دانلود در ادامه مطلب.


WinMend Folder Hidden


حجم فایل:۱.۶MB


 http://dl2dl.persiangig.com/dl-ico.jpg دانلود | Download


 http://dl2dl.persiangig.com/key-ico.jpg پسورد فایل:  bo2dl.tk   ( تمام حروف به صورت کوچک می باشد )



منبع : گویا ای تی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد