نسخه جدید نرم افزار مسنجر قدرتمند ebuddy - جاوا

اخیرا نسخه جدید نرم افزار فوق العاده کاربردی ebuddy که در زمینه اینترنت و چت است در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است که با آن می توایند به راحتی ایمیل خود را چک و چت کنید در این نسخه امکانات زیادی اضافه شد و حال می توانید به طور اختصاصی از بدو دی ال دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/jgxngti8xs35pjxdmvnk.gif


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

آخرین نسخه و کامل نرم افزار K-Lite Codec Pack 5.00 Full

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد. اما در تاریخ July 11, 2009 آخرین نسخه نرم افزار کاربردی K-Lite Codec Pack منتشر شد که در این نسخه چند قابلیت جدید به آن اضافه شد که در زیر به شما توضیح خواهیم داد , شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و....


http://www.img98.com/images/f20uqfmvsm9lrtnyj1m.jpg


چند ویژگی عمده در نسخه کامل نرم افزار K-Lite Codec Pack 5.00 Full :


- به روز رسانی ffdshow و اصلاح آن به 3029

- به روز رسانی Gabest MPEG splitter به نسخه جدید 1.2.1164.0

- به روز رسانی Codec tweak Tool به نسخه جدید 3.0.0

- به روز رسانی MediaInfo Lite به نسخه جدید 0.7.18

- پشتیبانی از Unicode پسوند فایل ها که در MediaInfo Lite اضافه شده

- و....


دانلود نرم افزار و توضیحات دیگر آن در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

بازی استراتژیکی Space Guerillas مخصوص موبایل - جاوا

این بار یه بازی زیبا و کمیاب در عین حال پرطرفدار برای دوست داران بازی های استراتژیکی , که بازی Space Guerillas یه بازی فوق العاده در زمینه استراتژیک با گرافیک فوق العاده بالا بوده و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و این بازی در 3 سایز رایج 128*160 , 176*220 , 240*320 در سال 2009 یه صورت جاوا منتشر شد هاست که می توانید به طور اختصاصی از بدو دی ال دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/do8cd3msx32w80dw4eix.jpg


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

بازی اکشن TMNT The Shredder Reborn - جاوا

بازی فوق العاده زیبای TMNT: The Shredder Reborn این بار در یک موضوع دیگر و متفاوت که این بازی به صورت مولتی اسکرین برای تمام گوشی ها در هر سایز با گرافیک بالا در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است که می توانید به طور اختصاصی از بدو دی ال دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/8mknvy36umvufxxkjjdo.jpg


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

۱۷ عکس پس زمینه موبایل در موضوعات مختلف ۲۴۰*۳۲۰

یک مجموعه فوق العاده دیگر از عکس های پس زمینه ی موبایل در موضوعات مختلف که شامل ۱۷ عکس در سایز ۲۴۰*۳۲۰ با کیفیت بالا و فرمت JPEG. که برای اولین بار می توانید به طور اختصاصی از بدو دی ال دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/bwd7pdnyyvx764hdwmu.jpg


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

سری هجدهم ساعت های فلش ( اختصاصی )

سری هجدهم ساعت های زیبا و واقعا شیک , که از گرافیک بالایی برخوردار است این مجموعه شامل 15 ساعت که اکثر آن ها در سایز 240*320 با فرمت .swf بوده که برای گوشی هایی فلش را اجرا می کند و حال می توانید این مجموعه را به طور اختصاصی از بدو دی ال برای اولین بار دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/mnolhdmr5gfkkw43ky.jpg


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

سریال آنتی ویروس پرطرفدار و قوی Avast

این هم سریال آنتی ویروس بسیار قوی که بیش 35.000 کاربر داره شاید هم زیاد تر شده باشه و حالا من یه سریال می زارم که محدودیت زمانی نداره و می تونید راحت استفاده کنید.


http://www.img98.com/images/8vb9jg1rv5r1pcoezgfe.gif


کد در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

سریال آنتی ویروس پرطرفدار NOD32

5 سریال جدید آنتی ویروس پرطرفدار و قوی NOD32 که به تازگی این کد ها منتشر شده است و باز هم در BlachLIST منتقل نشده است و حال می توایند به طور اختصاصی از بدو دی ال دریافت کنید.


http://www.img98.com/images/7ur1rv1qtxoxj8mg304.gif


کد ها در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

کی آنتی ویروس کاسپر اسکای , انتشار در تاریخ 2009,07,09

ما ازنو برگشتیم با چند موضوع جدید


بعد از مدتی ما برگشتیم و حالا یه مطلب توپ همین اول می خوام بدم که خیلی ها با اون سروکار دارین خوب , کی آنتی ویروس قوی کاسپر اسکای که در تاریخ 2009,07,09 منتشر شده و هنوز هم تو Black list نرفته و می تونید به راحتی ازش استفاده کنید.


http://www.img98.com/images/ulflj2obmn1lujcm7g.jpg


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...