نرم افزار برنامه های تلویزیون در ایام نوروز 88 - مخصوص جاوا

با نزدیک شدن به سال نو ، دسترسی به برنامه های صدا و سیما به دلیل تنوع بالای آنها در ایام نوروزی، امری دشوار تلقی میگردد. با استفاده از کتابچه ی الکترونیکی معرفی شده ، لیست کاملی از سریال ها و فیلم های تلویزیونی را در دسترس خواهید داشت تا با برنامه ریزی مناسب ، برنامه های مورد علاقه ی خود را دنبال نمایید که می توانید به طور اختصاصی از بدو دی ال دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/txgvuy1omojq1n0ps4ku.jpg


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

۲ تم زیبا به مناسبت سال نو - ۱۷۶*۲۲۰ W,K

مجموعه دو تم زیبا و گرافیکی مخصوص این ایام که به شما تبریک می گم این تم ها برای گوشی های سونی اریکسون در سری K,W در سایز 176*220 طاحی شده است که می توانید برای اولین بار از بدو دی ال دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/8ytw3bds1y4olu5gewh4.jpg


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

نرم افزار سالنامه 88 - مخصوص جاوا

نرم افزار سالنامه ی سال 1388 با قابلیت نمایش روزهای تعطیل و نمایش مناسبت ها ، امکان وارد کردن یادداشت برای روزها و تغییر فونت و زبان برنامه که بصورت جاوا انتشار یافته و قابلیت نصب بر روی گوشی هایی که از این پلتفرم پشتیبانی میکنند (با هر سایز تصویری) دارا میباشد که می توانید برای اولین بار از بدو دی ال دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/23fs5r1xo0siboebt3v5.gif


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

۱۵ عکس پس زمینه موبایل با موضوع Love & Kiss - در سایز 240*320

مجموعه 15 عکس پس زمینه موبایل با موضوع لاو ( Love ) با کیفیت بالا و حجم کم در سایز 240*320 با فرمت jpg. که می توانید به طور اختصاصی از بدو دی ال دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/0065kbem2ry01bpqsdw3.jpg


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

سری سیزدهم ساعت فلش ( بی نظیر ) - Flash Clock

مجموعه جدید ۱۵ ساعت فلش باز هم این بار خیلی متفاوت تر از قبل ، این سری بیشتر از ساعت های دیواری ولی گرافیکی و با کیفیت بالا در سایز 240*320 مخصوص گوشی های فلش ساپورت می باشد که می توانید این سری جدید را از بدو دی ال به طور اختصاصی و برای اولین بار دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/qmqs0b9cuv5wceqsi98.jpg


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

4 تم با موضوع Love مخصوص سونی اریکسون - 240*320 W,K Seria

سری جدید از ۴ تم زیبا و گرافیکی با کیفیت بالا مخصوص گوشی های سونی اریکسون سری های W,K که در سایز ۲۴۰*۳۲۰ می باشند فرمت این تم ها thm. بوده و از حجم کمی برخوردار است که می توانید برای اولین بار از بدو دی ال دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/ow716wuvifruhx3l53e.jpg


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

۸ تم موبایل در موضوعات مختلف - ۱۷۶*۲۲۰ W,K Seria

مجموعه جدید از ۸ تم زیبا و فوق العاده در سایز ۱۷۶*۲۲۰ مخصوص گوشی سونی اریکسون در سری های W,K که با فرمت thm. بوده ، این مجموعه از حجم کمی برحوردار است که می توانید برای اولین بار از بدو دی ال به طور اخنصاصی دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/f1rl4hxt3bf33mizqd.gif


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

برنامه کاربردی تقویم سال 88 - جاوا

برنامه کاربردی تقویم سال 88 مخصوص موبایل به مناسبت این ایام ( که پیشا پیش به شما تبریک می گم ) طراحی شده است و می توانید تمام ایام و تعطیلات و .... را در این برنامه پیدا کنید که می توانید از بدو دی ال به طور اختصاصی دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/6wojiour1z6j5ndpavar.gif


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

بازی جدید Rollercoaster Revolution 99 tracks - جاوا

آخرین محصول 2009 شرکت Digital Chocolate یک بازی زیبا و پرطرفدار که قبلا همه با این بازی آشنا بودند ولی این بار با  گرافیک بالا و تغییرات بیشتر ، این بازی به صورت مولتی اسکرین بوده که می توانند همه با هر سایز گوشی بازی کنند و حال می توانید بازی Rollercoaster Revolution 99 tracks را از بدو دی به طور اختصاصی دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/b7s3x7scd3sqweaggk.gif


| سایز ۱۷۶*۲۰۸ اضافه شد |


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

سری جدید عکس پس زمینه با موضوعات مختلف - ۲۴۰*۳۲۰

مجموعه ۲۰ عکس پس زمینه موبایل با کیفیت بالا و با فرمت jpg. و حجم کم که در موضوعات مختلف و سازگار با تمام سلیقه ها ، این مجموعه را می توانید برای اولین بار از بدو دی ال به طور اختصاصی دانلود کنید.


http://www.img98.com/images/1l0umugupjfjjs0fhzw.gif


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...